HATERS GONNA HATE

2011-12-14 20:12:47
0 kommentarer

Jag har helt seriöst aldrig haft någonting emot Justin Bieber. Har sagt så många gånger att han är världens bög, men jag har aldrig menat det riktigt. Har väl mest sagt det för att alla andra säger det, heheh.

Satte i alla fall på That should be me alldeles nyss, och han är faktiskt riktigt bra! Och han SÅG riktigt bra ut förut, men nu tycker jag att han har tappat allt med hans örhängen, fyfan säger jag bara.
Jag hatar när killar har örhängen, tycker nästan att det är det fulaste som finns.

Men det jag vill komma med detta inlägg är att jag fattar verkligen inte vad alla har emot honom?
Såg en sjuuukt fin video som någon hade gjort om Justin Bieber, började nästan gråta! Försökte leta upp den men hittade den inte.
Samma sak när jag såg Never say never, han verkar som världens finaste människa ju.
Tycker alla borde sluta hata, han mår ju fan dåligt av det även om man inte tror det.




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: