SORRY FOR PARTY ROCKING

2011-12-17 17:28:56
0 kommentarer


Sitter just nu i min soffa och kollar på svampbob, hehehe.
Imorse så var jag på brommaplan för min klass hade loppmarknad där. Det var smöblandat regn som bara öste ner från himlen, och så var det bara allmänt seg.
Haha, eller okej.. rätt kul var det faktiskt.

Men i alla fall. Igår så var det jävligt kaos! Först så hade jag egentligen bestämt med Pella och Elinore, sen med Hanna och sen med några andra. Men jag sket i allt och åkte in till stan med Hanna istället, för jag orkade verkligen inte. Så ungefär klockan halv åtta så åkte jag och hanna in till odenplan och var där en stund, åt på burgerking och så. Sen skulle vi typ ut till Ekerö klockan tio.. men vi sket i det också, så vi åkte tillbaka till Bromma igen.
Där träffade vi en massa människor och jag lärde känna lite nya och så, hahah det var faktiskt skitkul. Men bara för mig och några andra, inte för vissa.. hehe.

Ska bara vara hemma ikväll, eftersom att jag ska sitta barnvakt åt Molly.
Orkar ändå inte dra ut, är så jäävla trött plus att jag har sjukt ont i halsen och världens huvudvärk.





Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: